sâmbătă, 5 februarie 2011

Cum se prezintă noul an...

Pentru voi, nu ştiu cum s-o prezenta, dar pentru mine a fost un fel de "duş scoţian"... şi nu pare să treacă de faza asta...
Adică una caldă, una rece... deşi alea reci au fost de departe mai multe...



Să începem cu începutul... mai întâi, de pe 9-10 ianuarie încoace, desktopul meu parcă a înnebunit: ajunsesem pur şi simplu să nu mai pot lucra deloc pe el... noroc cu laptopul.
Asta pentru că m-a pus 'cornoratul să NU pun antivirus pe el, şi mi-a venit un vecin să-i scot un .doc la imprimantă, şi stickul ăla al lui era plin de gângănii...
Cu chiu cu vai, am scăpat neatins (adică am reuşit să-i mătrăşesc din partiţiile de date), mai ales că-mi venise gust să fac un backup la ce bani pe net făceam pe stick, aşa c-am scăpat oarecum ieftin...
Asta până la reinstalat windows: ba BSOD (nu mai văzusem demult aşa ceva :)))), ba nu găsea nush ce .dll, ba nu găsea cd-ul (care era bine-mersi în unitate), ba nu găsea pe moaşe-sa pe gheaţă...
Am apelat la un wipe pe hard (şi durează ceva să dai wipe la 350 de giga), şi lucrurile s-au mai calmat.
Dar tot trebuie să depistez exact care e problema... au mai rămas în ecuaţie 2 posibilităţi: ramii sau sursa... sper să NU fie sursa... nu de alta, dar până prin martie nu se întrevăd încasări "consistente"...

Pe seară, vă puteţi aştepta la "moi şi voi" posturi... doar v-am spus că m-a scăpat lapul de un total blackout pe online...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu