miercuri, 29 decembrie 2010

pe scurt (3)

N-am mai scris de vre-o săptămână, şi nu pentru că n-aş fi vrut... doar că, la fel cum se întâmplă "tutulor" în ultimele 2-3 săptămâni din an, mi s-au adunat o grămadă de texte pe "to do"...
Ce s-a mai întâmplat între timp... unul din "evenimente" merită un post special, numai pentru el. Aşteptaţi-l mai pe seară (uau, ce-mi place să vorbesc mulţimii nesfârşite compuse dintr-un singur om :) ).



Ce credeţi, se pot face bani din ptc-uri, chiar dacă se dovedesc a fi scam, şi tu nu eşti nici pe departe proprietarul lor?
Eu pot spune că... da!!! :D
Suma nu e dărâmătoare, cam 10 cenţi, însă având în vedere că alţii au muşcat-o pe zeci de dolari, în minus, fireşte, iar eu n-am făcut decât să primesc direct în PP cei 10 cenţi pomeniţi mai sus, e perfect! :D

***

Am ajuns între timp şi la o concluzie nu foarte plăcută: banii pe net, ăia "adevăraţi", nu se fac din clicuri. Se fac din reclamă.
Mai auzisem eu treaba asta, dar deh, până nu te convingi personal, poa' să-ţi ţină conferinţe oricine, că tot nu-l crezi... cel mai bun profesor în materia asta tot buzunarul propriu rămâne, care-ţi taxează fără milă greşelile sau iluziile...

 ***

Unora s-ar putea să le surâdă ideea unui ptc care să plătească nu în clasicii dolari, ci în euro sau... lire sterline :D.

Iată mai jos ptc-ul pe lire sterline (îl identificaţi uşor), şi sub el, pe cel în euro.
Pentru moment, nici unul nu miroase a scam, deci...





***

 M-am mai băgat pe câteva ptc-uri, pe lîngă cele două de mai sus, dintre care două s-au dovedit, după cum am amintit mai sus, a fi scam.
Norocul meu că nu bag niciodată bani de la început într-un ptc, până nu prezintă suficiente dovezi de încredere... şi norocul meu e că nu toţi gândesc ca mine, şi sunt dispuşi, pentru un downline rapid şi "gras" să plătească din propriile fonduri pentru clicurile integrale pe siturile unde au nevoie de referrali...
Dacă vă întrebaţi de unde i-am pescuit pe downlineri... zic să căutaţi atent în posturile făcute în prima jumătate a lui decembrie...

***

Apropo de "paid to something": pomenisem de PrizeLive, tot acum câteva săptămâni...
Deşi, ca pe majoritatea siturilor de gen, cei mai avantajaţi sunt americanii şi canadienii, se pot face, totuşi ceva parale şi pe socoteala lor.
Există, după ştiinţa mea, trei asemenea situri... aveţi mai jos clasamentul de la cel mai bun la cel mai... aşa şi-aşa...



Image and video hosting by TinyPic



După cum am spus, tipul ăsta de situri e foarte avantajos pentru cei cu domiciliul în "lumea anglosaxofonă"... pentru ceilalţi, e mai mult un chin.
Pe lângă astea, mai există şi altele, dar care nu acceptă înscrieri decât ale cetăţenilor din State sau Canada, şi e obligatorie confirmarea adresei de rezidenţă!!! Acestea 3 sunt, însă, deschise oricui...
Cel pe care puteţi obţine mai uşor punctele care vă permit să le transformaţi în cash sau diverse gadgeturi, e PrizeLive. Mai ales că acolo raţia punctelor e 1:1, adică 1 punct PrizeLive înseamnă exact 1 dolar.
Pe MyLot e aşa şi-aşa, iar pe ZoomBucks e durere... o să dureze ceva până veţi aduna cele (minimum!) 2000 de puncte ZB utile la ceva...
Personal, m-am decis să merg în special pe mâna PrizeLive, pentru că mi-e mai uşor să adun punctele necesare... şi dacă îmi veţi fi refi, o să vă fie chiar mai uşor decât mie să adunaţi punctele pentru primul cahsout, pur şi simplu pentru că nu aveţi decât să mă întrebaţi ce aveţi de făcut şi cum anume, fără a repeta greşelile făcute de mine...

***

Ne vom mai vedea anul ăsta doar în postul "special" de care pomeneam mai sus, după care o să ne mai auzim în 2011!!! :D

3 comentarii:

  1. ia vezi aici... concret... :)
    http://banipenetok.blogspot.com/search/label/site-uri%20care%20platesc

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm... nu ne mai spui nimic? nu mai impartasesti nimic cu noi?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba, da, am o grămadă de noutăţi, dar... vezi noul post...
    că am prea multe de spus...

    RăspundețiȘtergere