marți, 15 februarie 2011

Noutăţi...

În ciuda problemelor pe care le-am pomenit aici, am reuşit totuşi să mai adaug câte ceva la "palmares"...

Mai întâi, în ciuda problemelor cu timeoutul, am reuşit să fac cashout de pe Neobux.
Nu cine ştie cât, 2 dolari... dar având în vedere că i-am făcut cu referali închiriaţi (imensul număr de 5) şi din propriile mele clickuri, e ceva. Acum, următorul cashout va fi la 3 dolari... asta dacă nu se termină beleaua cu timeoutul...

La fel, am scos şi de pe Onbux... tot doi! :D
Dar cum Onbux merge fain-frumos, deja am luat-o repejor spre al doilea cashout...
Cu excepţia zilei de azi (15 februarie), când pagina este de negăsit... :(
(Later: la ora asta şi-a revenit... :D)

În rest, aştept să ajung la numărul de cenţi necesari să compensez "processing fees" pe Buxess, şi să se finalizeze payoutul pe Incrasebux...

Între timp am renunţat la cashout pe Incrasebux... nu mai aveam răbdare, şi-am ţinut-o pe clicuri, să-mi plătesc membershipul, să obţin astfel cashout instant... bine, pe lângă asta mai sunt câteva avantaje, dar fără partener nu mă gândeam deloc la membership... pur şi simplu nu vedeam rostul. Acum, să vedem ce-o ieşi...

Astăzi (15 februarie), am dat peste un bux care oferă gratuit membership platinum celor ce se înscriu până la 5000 de membri. Acum sunt vre-o 2800 de membri (şi sporeşte cu vre-o 10-15 pe minut), aşa că băgaţi cărbuni!!! Aveţi bannerul mai jos!!! :D



Pe LISTĂ veţi găsi alte câteva modificări... am intrat în alte buxuri, am ieşit din altele, care s-au dovedit a fi scam mai mult sau mai puţin, dar nici una nu e aşa de "fierbinte" ca s-o pomenesc aici...

O altă chestie "fierbinte", pe care era cât pe-aci s-o uit e apariţia RightMediaPTC.
De ce-i fierbinte???
Păi... e unicul PTC de până acuma care-ţi permite să câştigi clicurile referalilor FĂRĂ să fii obligat să dai un număr minim de clicuri pe zi!!! :D
Asta fără să amintesc că pentru un cont standard un clic al referalilor "valorează" mult mai mult decât pe oricare alt site PTC!!!
Deci, dacă n-aveţi încă un cont, fuga pe RightMediaPTC şi faceţi-vă cont...
Nu de alta, dar o bârfuliţă repede făcută dispărută din forum spunea ceva de modificarea condiţiilor pentru noii veniţi, şi nu se ştie bine dacă vor fi de bine sau nu...
Nu bag mâna în foc, dar nu strică să vă faceţi cont pe RightMediaPTC!!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu