duminică, 12 decembrie 2010

Texas Hold'em (1)

Mai întâi, trebuie să vă spun că ştiu să joc poker de pe la 11-12 ani... aşa că am oarece idee despre jocul ăsta...
Plus că fac parte dintre băftoşii care, pe vremea vogii automatelor de "American Poker" au scos bani din ele, nu cine ştie ce, dar am scos banii băgaţi, plus încă ceva.



Repet, am fost băftos: am avut vecini care şi-au luat adio de la maşină sau apartament pe chestia asta... şi era vorba de "poker electronic", nu la "cazinoul de cartier", cu 5 cărţi în mână şi 3 aşi în mânecă...
M-am mai şi jucat de-a "nenea mecanicu'", depanând şi întreţinând o vreme aşa ceva...

De la o vreme, au început să apară timid pe ceea ce se numea atunci "internet" ('96-'98) reclame la jocul de poker.
Iniţial era vorba de cazinourile veritabile, alea de care auzea toată lumea de prin filme sau cărţi, apoi au apărut şi primele cazinouri online.
Şi cam tot cu cazinourile online odată, după ştirea mea, au apărut şi nişte variante mai nouţe de poker. Sau poate mai vechi, dar mai puţin agreate "la masa verde", şi care, desprăfuite şi periate bine, au prins.
Dintre ele, cel mai titrat e varianta "Texas Hold'Em", care a prins aşa de bine că au început să fie transmise în direct turnee şi concursuri, piaţa cărţilor a fost invadată de sute de cărţi tratând subiectul, şi, evident, situri de poker profilate pe varianta cu pricina au apărut ca ciupercile după ploaie.
(continuarea altădată)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu