vineri, 17 decembrie 2010

10bux.net

Cam pe când m-am apucat de "cercetările" în privinţa banilor pe net, m-am izbit repejor de situl din titlu...
M-am "înrolat" imediat, fără să stau mult pe gânduri, şi, mai ales, fără să caut pe net ceva referinţe.


Între timp, partenerul îmi mai spusese "vezi că e scam, vezi că te chinui degeaba", dar deja n-aveam ce face: ajunsesem repejor la 5 $ în "balance", iar cashoutul era la minimum 10, aşa că... am zis să dau clicuri în continuare, şi să văd ce se întâmplă...

Şi uite-aşa, timpul a cam trecut, şi ieri am ajuns la peste 10 dolari în cont, şi am decis să fac un cashout, să văd care e faza: am luat plasă au ba.
M-am mai interesat pe net, şi lucrurile nu sunt prea roze: ultimele mesaje de pe forumuri de tipul "ura, mi-au venit banii!!!" datează din 2008, şi ultimul mesaj de pe forumul 10bux (da, există, dar nu-l văzusem, că e jos de tot) era din ianuarie 2009...
Aşa că acum, stau şi aştept... vechile mesaje vorbesc de timpi de aşteptare între 3 zile şi 3 luni...

Şi ca să arate mai bine articolul, bag 2 poze:
 



şi "statementul" prin care ceream plata:

Acum... răbdare şi tutun... mai bag clicuri pe zi cât să nu ajungă şters contul, şi dacă sunt plătit, reîncep, şi îmi fac şi vreme de referrali.

Şi ca să termin articolul şi într-o notă mai optimistă, aşa, ca de sărbători, la Buxess se pot de-acum cumpăra refi şi cu account balance, fără a fi nevoie ca mai întâi să bagi bani din PayPal! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu