miercuri, 8 decembrie 2010

Lista lu' chixovici

Iată lista siturilor buxsomething pe care activez (curând va fi şi în sidebar):

1. NeoBux
2. OnBux
3. 10Bux
4. IncraseBux
5. BuxOption
6. InfinityBux (new entry)



Buxess... mi-a sărit Google în cap (am trecut la chromium, luaţi de acolo ultimul build, din folderul cel mai de jos): a zis că paginile conţin malware, mai precis scripturi care-s aşa şi pe dincolo, şi keyloggere, şi mai nu ştiu ce...
Ciudat e că se încarcă extrem de greu paginile la ei, nu-mi dau seama de ce... în fine.

M-am mai înscris recent şi pe ZoomBucks, chit că sunt cam nelămurit încă cam cu ce se mănâncă "chestia" asta... dar vedem...

Până data viitoare, happy clicking! :D

2 comentarii:

  1. salut!
    10bux e scam clar, dovedit si pus pe toate listele de scam! eu nu mi-as bate capul cu el, sincer!
    daca te intereseaza un site bun, care plateste: http://banipenetok.blogspot.com/2010/12/vesti-bune.html

    spor!

    P.S.: ai un id de mess?

    RăspundețiȘtergere
  2. vedem... mai sunt cam 4-5 zile până fac de cashout, şi o să zic atunci cum stau lucrurile...

    RăspundețiȘtergere