luni, 6 decembrie 2010

pe scurt (2)

* Azi (5 dec.) Moş Nicolae mi-a adus 3 referrali pe Neobux. Să vedem ce randament au (unul şi-a dat toate 4 clicurile deja la ora asta, 1 noaptea, ora României, ceilalţi 2 n-au mişcat, încă).
* Spunea ceva partenerul despre CashGopher. Spunea bine, că de-aia n-am mai postat de pe 2 decembrie încoace, c-am avut ceva de furcă cu PC-ul. Al doilea motiv a fost că m-am cam apucat şi de altele... Amănunte mai târziu.
* Sper să recuperez zilele astea nepostările. Cu clicurile e bine.
* Am de corectat layoutul blogului, dar cu blogger mă simt încorsetat. S-ar putea să schimb tema, după ce o să găsesc o variantă mulţumitoare de editat...
* Sunt curios când au să "dea drumul" la recepţionarea sumelor din conturi cei de la PayBox. Şi, mai ales, dacă vor schimba 1:1 sumele...

Ne mai auzim.

2 comentarii:

  1. pentru că am mai folosit o platformă de blogging: wordpress.
    nota bene: wordpress, nu wordpress.com (unde ai cam aceleaşi limitări ca şi aici)!

    pe wordpress poţi edita manual multe, aici e aproape imposibil, şi rezultatele sunt mai întotdeauna ciudate.

    poţi vedea din layoutul de aici... am să mai încerc un timp, pe un blog de probă, dar dacă iar reuşesc mai degrabă să stric decât să repar...

    RăspundețiȘtergere