vineri, 26 noiembrie 2010

Sânge proaspăt...

Chiar mă gândeam că ar fi o idee să mă înscriu şi pe un site PTC abia lansat, cu cât mai puţini înscrişi... doar că numai ideea de a începe cu searchuri peste searchuri mă făcea să ameţesc... noroc cu partenerul! :D

A decis să încerce un site abia lansat, şi eu am decis să mă înscriu, cu el ca referrer...
E vorba de Buxess...



Al doilea l-am găsit de unul singur, surfând pe nu mai ştiu ce blog, australian parcă, unde se discuta subiectul PTC, întors pe toate părţile la care s-ar putea gând un "cangur".
Acesta se numeşte BuxOption.
Minimum cashout e de "1$ or more", şi au deja forum...cam goluţ, dar deh...

Să vedem cât de serioase sunt cele două, acuma...

Şi apropo, toate au trecut la "lookul" de sezon: Moşi Crăciuni, clopoţei, sănii, reni, presents, şi aşa mai departe!!! :D

Un comentariu:

  1. fain titlul articolului!
    si partea cu "noroc cu partenerul" :))
    succes si spor la bani pe net!

    RăspundețiȘtergere