duminică, 28 noiembrie 2010

pe scurt

  •  Am dat peste un "ghid al începătorului care nu vrea să bage bani pe Neobux". În engleză, bineînţeles, şi cam vechiuţ. Acum e în curs de traducere şi aducere la zi cu preţurile referralilor şi reciclărilor, precum şi cu minimum payout... S-ar putea să fac aceleaşi calcule şi pentru celelalte situri bux...
  • Am găsit un nou PTC: PubliPTC . Pentru moment sunt 6 membri, se prezintă ca un site PTC spaniol, dar interfaţa e tot în engleză, şi văd că acceptă şi înscrieri ale non-spaniolilor... la urma urmei, eu nu mă omor nici după telenovele, nici n-am fost la căpşuni în spania, aşa că singurul mod în care ştiu eu spaniola e cu google translate!!! ;)) Oferă 13 reclame pe pagină, cu valoare între 0.003 şi 0.001. Deocamdată, siturile care mi-au fost prezentate sunt toate în spaniolă... E mult prea nou ca să-l poţi categorisi ferm "E scam, dom'ne!", aşa că... să vedem. A, încă ceva: dacă vreţi să NU fiţi refii mei, nu scăpaţi fără să fiţi referiţi: eu am intrat fără ref, că n-avea cine să-mi fie, şi sistemul mi-a trântit urgent un "naş" pe chelie. Deci, atenţie!!! :P
  • Am dat peste vre-o ţâşpe bloage şi situri, în engleză şi nu numai, discutând exclusiv subiectul PTC/bux/aurora (din câte mi-am dat seama, "aurora" e numele scriptului din spatele siturilor gen Milky Way sau Jill's click corner, aka un fel de combinaţie între PTC şi PRM... nu, nu ăla al lui Vadim, ci Paid to Read Mails)... pe unele merită să stai, altele îmi miros a... scam!!! :) O să explic mai târziu cam cum văd eu treaba asta.
  • Căpiez căutând un plugin de smiloi grafici pentru blogger. Are careva idee, că io sunt sătul de googlit!
  • Tre' să deschid o şampanie: azi am constatat că m-am ales cu primul ref direct ever. Pe BuxOption ! :D Deocamdată are 0 clicuri, dar să zicem că e un început nu?
  • Razant, când am dat peste siturile/blogurile profilate pe chestiune, am descoperit şi câteva care discută spinoasa problemă a referralilor... cum să-i obţii, cum să-i administrezi, etc... După ce mă dumiresc care e faza, am să vă împărtăşesc şi vouă...
  • Trebuie să spun că în cei 5-6 ani de când nu m-a mai interesat subiectul, "clicurile pe net" au cam devenit o industrie serioasă. Suficient de serioasă încât să apeleze la ea şi situri/firme "serioase"... Drăguţ...
  • Am descoperit aseară că "poker skill"-ul meu a ajuns la cote alarmant de joase! :D Oricum, e prima oară în viaţă când joc Texas Hold'em, aşa că se scuză... Deocamdată, am jucat doar cu trainerul, şi... deh, nu prea merge să blufezi când joci cu calculatorul! :P
  • Mai e o chestie care mă scoate din sărite: Gomez Peer. Cred că-l dau dreq, că tot stăăăăă pe "pending", îmi haleşte resurse liniştit, şi până acuma "am făcut" 0.19 $. În 2 săptămâni! Păi, treabă-i asta?
Până data viitoare, vorba aia "click long and prosper"! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu