vineri, 21 octombrie 2016

Noutăţi (3)

Nu cine ştie ce...


 * Am primit prima plată de la HiFiBux... asta a fost uşor, dar a 2-a o să fie grele: a doua plată se face la 5$, nu la 2!!! :D

Dacă aveţi chef să încercaţi HiFiBux-ul, folosiţi cu încredere bannerul de mai jos:


 * Am decis să închiriez un pack de 10 refi pe OnBux. Asta pentru că după prima plată, normal, s-a mărit a doua plată la 3$.
Am închiriat ieri packul, şi azi am zâmbit dulce: aveam balance 0 aseară, azi e deja 0.5$... cu 13 refi (packul de 10 nou-închiriat, şi alţi 3 mai vechi). Dacă se menţine zilnic ritmul ăsta, e bine!!! :D
Ah, şi cum am uitat să vă fac un screenshot cu plata de la Onbux, iat-o mai jos:
Şi plata de la Neobux, c-am uitat-o şi pe aia:
Bineînţeles, n-am uitat să le postez pe forumurile respective, altfel... :D
Cine doreşte, poate folosi bannerele de mai jos:


* În ultimul post spuneam că făcusem o prostie pe Infinitybux.
Ei, acum am acolo un referal direct (da, direct, nu închiriat!!!) care a fost convertit automat din închiriat, şi în rental balance am 0.5$ (reamintesc că acolo un ref costă 1.5$, şi suma minimă de introdus în rental balance e 1$), şi care îşi face treaba...
În momentul în care o să am în cont 1$, am să-l folosesc să cumpăr al doilea referal, dat fiind că refii respectivi chiar sunt oameni în carne şi oase, şi care chiar vor să facă un ban pe net... şi oricum, ce-i băgat în rental, acolo rămâne dacă nu-i foloseşti la cumpărat/închiriat refi :D
Bineînţeles, nu mă deranjează deloc ceva referali direcţi suplimentari, aşa că cine doreşte, poate da clic cu încredere pe bannerul de mai jos:


* Partenerul ştie de ceva vreme că am decis să mă bag pe 20$2surf... El a decis că nu e cazul să se bage, însă am zis că dacă tot am intrat în hora asta, să joc până se dovedeşte scam sau... primesc o plată.
Nu, nu s-a întâmplat nici una, nici alta: plăţile se fac la minimum 20$ în cont, şi se fac lunar. Dacă nu se atinge minimul, suma se reportează pe luna următoare.
Dacă te bazezi doar pe bara de surf pentru puncte, o să fie chiar greu să aduni într-un timp rezonabil cei 20$ necesari pentru cashout... dar bara de surf e numai unul din modurile de câştig acolo!
Mai există şi un paid2read mails, mai există şi 2 jocuri, unul gen roata norocului (2 tichete gratuite zilnic), şi altul gen bingo, unde primeşti zilnic un tichet gratuit, şi care dacă nu este folosit, expiră.
Cîştigurile depind de baftă: variază de la nimic la jackpot, care e în dolari, şi pe măsură ce trece timpul şi nu se iveşte un băftos, se măreşte... la sume chiar impozante. De pildă, acum e 2600 $ la bingosurf, şi 3100$ la wheelsurf.
Eu am prins în 2 zile 2 surfpass-uri la bingosurf, care m-au ajutat, practic, să depăşesc numărul de puncte pe ultimele 2 luni!!!
Surfpassurile se pot şi vinde, inclusiv pe situri partenere de schimb, cu plata instant prin AlertPay sau PayPal, aşa că dacă vă coafează o sumă de circa 1,5$ imediat, o puteţi obţine...
Pe lângă asta, se pot câştiga partide suplimentare, sume mai mici de bani (de la 10 cenţi la 1 dolar), şi chiar şi... referali!!! :D. Eu am în prezent aici un total de 22 de referali risipiţi pe primele 4 nivele (sunt în total 10 nivele), parte proveniţi din referring direct (există şi o formă de PTP, aşa că, cu cât risipiţi pe mai multe situri bannerul de referring, cu atât mai multe puncte primiţi, chiar dacă nu toată lumea se înscrie prin bannerul vostru), parte prin "team ems". Dacă vreţi să faceţi parte din echipă, va trebui să vă faceţi cont pe forumul EMS, şi să solicitaţi intrarea printr-un pm adresat fondatorului.
Dacă credeţi că vă puteţi descurca cu uşurinţă (şi dacă îmi trimiteţi un mail aici (jumully AT gmail DOT com), menţionând în subiect unde îmi sunteţi referrali, vă pot spune mai precis-concis cum anume se procedează pentru obţinerea referralilor...), puteţi apela la bannerul de mai jos:

Le grand finale: după ce a mers o vreme, cam doi ani, 20$2surf a fost vândut, şi a devenit aproape imediat scam. cel puţin, n-am băgat bani în el, dar nici n-am mai văzut cei 40$ câştigaţi până atunci... Asta e, mai iei şi ţeapă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu