marți, 24 mai 2011

I'll be back!!!

... vorba lui Arnie!!! :D



Am avut o serie de probleme care au culminat cu aproape 2 luni de pauză pe nevrute.
Dar chiar n-aveam ce face! :(

Acum, problemele s-au diluat (dacă se rezolvau de tot ar fi fost chiar dubios), şi am din nou timp de bani pe net.
Aşteptaţi-vă zilele astea la un raport aproape complet cu ce conturi mi s-au şters, ce situri au rămas pe poziţii, aşteptându-mi întoarcerea, la ce am renunţat "manu propria", etc...

Şi, de asemenea, la un articol complet, care tot stă şi aşteaptă de 3 luni să-l termin, despre referali.

Referali am zis? :D
Iată mai jos SITUL care va rămâne până la sfârşitul lumii (sau până va deveni scam, depinde care vine mai repede), în "portofoliul" meu.


Motivele?
Mai multe:
-  în ciuda activităţii sporadice nu mi s-a şters contul după 3 zile!
- refii închiriaţi îşi fac treaba!
- ownerii/adminii nu s-au apucat de modificări aiurea-n păpuşoi, ca altele (la care am lăsat-o mai moale, sau care mi-au şters contul chiar dacă în TOS scria că e suficient să intru o dată pe săptămână, chiar dacă nu dau clicuri, pentru a-mi menţine contul)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu