joi, 25 noiembrie 2010

Ce ştiam (2)...

Banii pe net se pot face într-o grămadă de feluri.
Unele metode sunt cel ştiute deja din "viaţa reală" (da, unii au o viaţă "virtuală", din care nu mai ies... şi vorba aia "results will vary"), altele sunt proprii internetului...



În esenţă, însă totul se rezumă la "ce ai de vânzare?", şi partea frumoasă e că pe net chiar poţi vinde orice!
Bine, nu absolut orice, doar dacă aveţi chef de suprize cu mască la uşă, însă ideea e aceeaşi: orice!
Inclusiv iluzii, şi ciudat, e cea mai vândută şi cumpărată marfă de pe internet, la fel ca şi în viaţa reală... nu dau exemple, că le ştiţi sau bănuiţi şi voi.

Chiar acum, în momentul în care scriu, am sus un tab pe care scrie "Convertiţi în bani"... aşa că se pare că pot face bani instant! :D
Sună frumos, nu? :D
Doar că nu tot ce sună frumos e şi frumos.
Sau, în cel mai fericit caz, "frumosul" vine, ca de obicei, după o grămadă de muncă... şi ştim că munca e urâtăăăăă!!! ;))

Şmecheria e că dacă munca pe care o faci o cunoşti bine şi îţi place, atunci nu mai e muncă, şi nici nu simţi cum trece timpul, toate treburile legate de munca aia se rezolvă pe nesimţite... şi într-o săptămână două, o lună, descoperi suprins că ai avut "succesuri" mai mari decât te aşteptai...

Spuneam, în prima parte, că am început cu un search pe google...
Căutarea n-am făcut-o chiar la întâmplare: am ţinut cont de ce aveam şi de ce ştiam, în prealabil...
Şi de ce eram dispus să investesc: în special timp, că asta aveam destul!

Deci, trebuia să caut ceva care "să-mi aducă bani" investind timp şi cunoştinţe!

Dar ce?

Mă pricep binişor la crearea paginilor web, şi oferte de muncă de genul ăsta se găsesc destul de uşor, doar că ţi se cere (printre altele) "portofoliu", şi asta nu aveam.
Presupunând că aş fi avut un produs X oarecare, vânzarea lui pe internet ar fi presupus nişte investiţii obligatorii, care cereau nişte bani pe care oricum nu-i aveam. Şi neavând nici produsul X, "investiţia" ar fi fost mai degrabă "pierdere".

Ei... atunci mi-am adus aminte de nişte situri mai ciudăţele, pe care le vedeam cu câţiva ani în urmă, ici-colo, şi pe unele dintre ele chiar mă înregistrasem!
Aşa că am dat să dau un alt search... dar nu mai ştiam prea bine cum se numea metoda, aşa că am scris, simplu money online şi m-am uitat la rezultate (peste câteva zile de atunci am dat şi după bani pe net şi uite-aşa am găsit blogul ăsta, pe lângă multe alte bloage şi situri...)

M-am uitat la liste, şi după câteva clicuri, m-am înscris (fără a fi referat de nimeni, că nici n-avea cine s-o facă) pe următoarele (în ordinea încasărilor din 13 noiembrie până acum):

1. 10bux.net       $ 3.290
2.  bux.gs           $ 0.500
3.  neobux.com  $ 0.500
4.  jillsclickcorner.com   $ 0.3626
5. milkywayclicks.com   $ 0.1097
6. schnaapclicks.com     $0.3600
7. şi un alt site, care o să fie primul discutat mai pe larg.

dacă vreţi să vă înscrieţi pe siturile cu pricina, puteţi folosi linkurile de refferer date, sau puteţi scoate reff-ul, şi vă înregistraţi "bazaţi cu voi".
doar că şi fără asta, cineva o să profite de clicurile voastre, deoarece, invariabil, membrii nereferiţi vor putea fi închiriaţi/cumpăraţi de altcineva de pe site.
aşa că nu aţi rezolvat nimic...
nu am dat link pe neobux pentru că nu pot avea refferali direcţi decât după ce contul face 30 de zile vechime.
aşa că...

(VA URMA)

update: schnaap a revenit!

Un comentariu:

  1. salut!
    10bux e scam dovedit, e pe toate listele de scam-uri
    neobux e bun
    despre celelalte nu situ

    RăspundețiȘtergere